Vilken hääärlig dag...

Hello bloooggen!

Dagen började bra redan tidigt imorse. Mamma jobbade natt inatt o jag blev väckt av Moa ca 05.00 av att hon sa att hon mådde dåligt o ville kräkas.. o det gjorde hon också. Efter en stund inne på toan gick vi o la oss en stund innan Moa väckte mig än en gång av att hon mådde dåligt o behövde kräkas. När det var avklarat kröp vi ner i sängen bredvid varandra en liten stund innan det var dags för mig att kliva upp o göra mig iordning för skolan.
När jag väl gick upp kände jag mig yr och blev helt vit i hela ansiktet. Sen var det bara att springa in på toan o spy, yes, då var det min tur.
Nu mår jag iallafall superbra som tur var. Har inte mått nå dåligt alls sen i morse och imorgon ska jag ta mig till skolan. Moa stackarn däremot har haft det jobbigt o mått dåligt hela dagen. Hoppas hon också blir bättre snart! Lillhjärtat..

Nu ska jag plugga lite grann,ta en dusch o gå o lägga mig tidigt.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0