So come on with me now, we're reaching higher ground

Hejhejhej!

Kom precis innanför dörren efter att ha varit i skolan o vandrat runt på stan. Jag har nämnligen kollat ut lite träningskläder som ska köpas imorgon. Härligt! Då kommer det bli mycket roligare att träna också, man känner sig mycket proffsigare på något sätt.. eller iallafall jag. hehe..
Jag o Jullan tog även en smoothie i den där juicebaren, undeeerbart gott lära jag säga!
Nu sitter jag med lillasyster i soffan o väntar på att mamma ska komma hem. Funderar på om jag kanske hinner ta en promenad innan det. För sen ska vi iväg till pappa i Sandviken hela eftermiddagen. Jag ska även klippa Pontus där så där blir vi kvar ett tag.
Ikväll kanskekanske jag ska sova hemma hos Jullan, men vi får se med tanke på att vi kanske kommer hem sent. Jaja, det hade vart världsmysigt iallafall!

Vi hör sen !

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0