Nyinköpta träningskläder!

Tjenatjena!

Idag har jag varit i skolan fram till halv fyra. Därefter åkte jag o Jullan ner på stan o kollade runt i lite affärer. Sen kom även Ida ner på stan o Jullan gick hem till sig.
Jag köpte lite nya kläder att träna i. En tunn jacka, byxor och nya skor. Vihu! Nu blire roligare att springa osv... Jag o Ida passade även självklart också på att köpa en jordgubbsmilkshake på donken. Som vi i stort sätt levde på i somras...heh.
Sen åkte vi hem med Idas mamma o sen dess har jag ungefär hunnit med att äta, plugga och rita med lillasyster. Nu ska jag poppa en popcorn påse o krypa upp i soffan o kolla på House.

Imorgon är det skolan som står på schemat först o främst. Sen ska jag hem, äta mat o på kvällen är det dags för lillasysters ridning igen. Så då ska jag med upp till ponnyklubben, hjälpa till att fixa hästen o under tiden hon sedan rider tar jag mig nog en springtur... eller bara kanske, jag vill ju se på när syrran rider också!

Vi hörs imorgon!



superdupernöööjd!


Kommentarer
Postat av: ida

Sånna där byxor har jag också! :D<3

2010-03-17 @ 18:22:24
URL: http://rodaconverse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0