Now that it's all said and done, can't believe you were the one

Tjeeeeeeeeenare bloggen! Det var ju nån dag sen..

Jag sitter just nu o pluggar nere. Imorgon är det ju prov på Rom, gladiatorer, hierarki osvosvosv. Vihu! Snart ska jag bege mig upp i duschen innan jag ska lägga mig i sängen och....... fortsätta plugga.
Jag har en förjäkla träningsvärk föresten. Jag både gick på långpromenad, sprang och RED igår. Det var världskul! Jag följde ju med Moa upp till ponnyklubben då hon skulle rida o när hon hade ridigt klart frågade min gamla ridlärare mig om jag ville rida. O det ville jag såklart! Blir så jäkla sugen när jag är där uppe o ser alla rida runt. Så det var världskul! Men det satt sig på ljumskarna... haha, bredbenta malin !
Det blir lite bloggande nu för tiden, men så får det va. Jag slänger in ett inlägg när jag har tid o känner fört.

Jag o Jullan har iallafall bokat bana på bowling imorgon. Då jäklar ska hon få spö av en riktig bowlare! eller nee... det blir förmodligen tvärt om! Jag är nog sämst i världen o bowling. Men äsch, kul blire iallafall!

Nu ska jag fortsätta med det roliga, hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0