Just to be the man who walks a thousand miles

hej b-loggen!

Just nu ligger jag i på min lilla soffa med min sköna morgonrock med min lilla dator o äter ostkrokar.. myyyysit värre!
Idag färgade jag mammas hår på frisörlektionen, eller hårbottnen var det faktiskt. Sen hade jag bild o sist projektinriktat arbete. Slutade tio över fyra då jag åkte hem o åt mat. Jag klippte även till mitt hår lite grann. Igår satt mamma nämnligen i mitt microringshår igen  så jag var tvungen att fixa till det lite.
Efter det åkte jag, mamma o lillasyster till pappa i Sandviken. Och appropå det! Huset byggs på allt mer för varje dag o nu när jag går ut/ in från mitt nuvarande rum ser jag in i det nya!! VIHU! Stort blir det vill jag tala om...vihu!

Nu ska jag fortsätta äta mina ostkrokar samtididigt som jag läser i engelskaboken. Hörs, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0