Au Pair ?

Hey guys!

Idag har jag varit ute på promenad o umgåtts hemma med familjen mest. Det är det bästa med söndagar, att man bara kan slappa hela dagen. Vi har varit ut o inspekterat den nybyggda delen av huset som nu börjar ta form, ätit mat, myst o ätit blåbärspaj. Härligt, härligt!

Nu sitter jag nyduschad o uppkrypen i soffan o kollar runt lite på olika sidor. Jag har pratat en del med mamma o pappa och har börjat fundera på om jag kanske skulle jobba som Au Pair efter skolan. Tänk att åka iväg till en familj i USA o hjälpa till. Det hade vart helt underbart! Tänk vilken upplevelse, det är sånt jag vill göra i mitt liv. Prova på saker och vara med om nya saker. Det är verkligenverkligenverkligen något jag vill göra!!! något jag ska göra. hihihi!
Nee, nu ska jag fortsätta njuta av söndagskvällen och kollar runt o läsa om personer som har provat på jobbet som Au Pair!
Vi hörs, trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0