On the road again!

Tjena!

Nu har jag varit borta för länge från bloggen igen o det är dags för nya tag!

Iallafall så var jag med om något fruktansvärt äckligt vi frukosten..
Jag va så himla hungrig o tänkte äta lite flingor o mjölk. O det gjorde jag också, jag åt o åt o åt tills det var ca tre flingor kvar i skålen.. men då såg jag att det var nå mer som låg o flöt runt där, o vad är det inte? Jo en SKALBAGGE!!! :'( O det där har jag suttit o ätit ur.. uäck

Så nu är jag inte hungrig längre, tappade matlusten lite.

Nu blire till att hoppa in i duschen o sen har jag ingen aning om vart livet drar iväg, det lär visa sig!
Hörs, hejdå!


Såhär stor var den ungefär.. minst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0