That's me in the spotlight

Dåså, då var jag hemma igen efter att ha lekt med vännerna. O jag mår illa efter all choklad jag tryckt i mig..
Just nu sitter jag o är superduper glad över tröjan! För den köpte jag idag, en RÖD. Vihu! gladgladglad chalalalalaa!
Ska strax ta o plugga lite matte till provet imorgon och kika på TAPETER. Vi har nämnligen fått hem en massa sånnadär böcker med tapeter i... nu återstår bara frågan, vilken ska jag välja? Bäst att låta mamma fatta det beslutet, då blir det alltid bra. Mamma är bäst!


vihuuuu


Föresten.. nu vill jag att HUSET SKA BLI FÄRDIGT NÅGON GÅNG!!! Jag är less på att inte ha ett eget rum och på att bo så förbaskat trångt. Hur långt är det kvar egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0