SNYGGTRÖJAN/JACKAN!

Ojojojojoj!
Imorgon blire till att sticka till gina för att shoppa skönheten. Jäklar vad jag vill ha en sån här !! VIHU!!! Ni vet en såndär baseball jacka? O nu finns de på gina, happyface!

Blå eller röd, är frågan? båda kanske...äsch, det ordnar sig.



Jag har iallafall precis kommit hem efter att ha vart på ponnyklubben med Moa. Hon skulle nämnligen rida o tur som jag hade fick även jag göra det. Vääärldsroligt! Jag o Moa på en varsin liten ponny, det var länge sedan sist...
Efter ponnyklubben gjorde vi en varsin fruktsmoothie som jag precis drack upp sista slurken av. Muumsig!
Nu ska jag fylla upp ett hett bad att glida ner i. Just nu luktar jag hästbajs ungefär, så det blir uppfräschande med ett bad. Plus att vi har vårat första kundpass på frisör imorgon så jag lär vila upp mig inför det, hehehe!

Trevlig kväll gänget,
imorgon blire jack/tröj shoppning!


smarrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0