Lördag med Bea, VIHU!

But hello!

Lördaaag, stööörtskönt?
Min lördag skulle egentligen spenderas med Jullan i Hofors, men så blev det inte.. Istället ska jag leka med Bea. Hon har precis kommit till Gävle, ska bara lämna lite prylar i lägenheten nu o sen kommer hon hit till byn. Världskul!
Min plan är att vi ska hämta hem fyrhjulingen o köra litegranna, VIHU! Det var så länge sedan nu.. Senast jag åkte på den var samma dag som pappa skadade sig. Då tog vi den in till Alborgabyn tillsammans jag, mamma o pappa.
Imorse kom John hit o klippte sig. Det blev en enkel frisyr.. med maskinen. Hehe! Också lockade jag håret på mammsen innan hon åkte till jobbet för en liten stund sedan. Så dagen såhär långt har bestått av hårfixning.

Igår kväll åkte jag föresten in till stan o va med Philip o lite vänner till ha. Skönt vare att träffa han.. snart flyttar han ju för gått ner till Göteborg. Trååååkigt!

Nu ska jag iallafall fixa till frippan lite innan b-ruden kommer hit, byebye!

I söndags träffade jag o Bea Scotts på Statoilmacken. Haha! Klart vi behövde knäppa kort o ta autograf med de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0