Friiiiiiday!

Godmorgon bloggen!

Nu sitter jag i skolan efter en stressig morgon.. Vaknade för sent, hittade inte plånboken som jag hade glömt hos Jullan.. Halv nio behövde jag vara i skolan eftersom jag skulle hinna köpa ett hölster o en sax o innan det skulle jag både hinna med hämta plånboken hos Jullan o ta ut pengar. Strax före halv tog jag bussen från stan upp till skolan. Jag hann! puuuh!
Idag ska storebror o Frida på ultraljud iallafall o se sin lilla bäbis inne i  magen. Vihu! Men de ska inte kolla vilket kön den har, det får bli en överaskning när sötfisen kommer till världen. Jag läääängtar tills jag får hålla i lillen!
En sak som är säker iallafall.. det kommer bli mycket tårar på förlossningsdagen. Jag är ju så förbaskat blödig...

Nu ska jag iallafall översätta en låt från engelska till svenska.. " The show must go on" får det bli.

Hörs, hej!


Kommentarer
Postat av: fraajs-blivande mamma♥

Vi måste ses snart så att du kan få se bilderna =D dom blev jättefina !!!!

Längtar så himlans mycket..

2010-04-16 @ 17:45:11
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0