BACK IN BLOGGVÄRLDEN!

Hejsan min underbara blogg!
Nu har suget efter att skriva kommit tillbaka igen..

Såhär ligger det till för mig iallafall. Sitter med pappa i vardagsrummet och kollar på TV med en hääärlig frukt smoothie som jag nyss gjort iordning. Mums!
Det sitter inte helt fel efter en sånhär dag vill jag tala om. Jag cyklade till skolan i morse, för första gången på år o dagar känns det som.. störtskönt! Plugget slutade halv fyra då jag, Julia o Bea cyklade ner på staden och shoppade lite glass, MAGNUM MANDEL, det är favoriten det! Cyckelfärden i solen fortsatt sedan hem till mig med en glass i handen. Väl hemma färgade jag o Bea Jullans hår/hårförlägning, jag sydde i hårförlägning på Bea och även på Jullan då hon duschat ut hårfärgen. Järnspikar vad snygga de blev!

Nu ska jag ta o fixa naglarna o dricka upp min älskade smoothie!


Kommentarer
Postat av: Agge!

Wiho Mallan är tillbaka! :D:D:D:D:D:D:D

2010-04-14 @ 10:26:35
Postat av: mallaaan

Gryyyymt!:D

2010-04-14 @ 17:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0